אנו מאמינים כי שיעורים פרונטליים אינם דרך בלעדית ועיקרית בלמידה. לכן, בנוסף לחדרי הכיתות, קיים בבית הספר מרחב משותף המכיל פינות למידה (מרחבי למידה). 

 

המרחבים הקיימים הם: מרחב שפה (קריאה וכתיבה), חשבון, מדעים-גיאוגרפיה ומרחב חישה. 

בכדי לקיים חופש בחירה, יכולת הקשבה לעצמי, התנסות בלקיחת אחריות ולמידה עצמאית, הילדים מנווטים בעצמם את דרכם בזמן המרחבים. מותר להתחיל איפה שרוצים וכן לעבור הלאה כשיש מיצוי של הנושא.

תוך כדי כך חשוב לנו לוודא כי הילדים אכן לומדים ומתקדמים, לזהות קשיים שעולים במהלך הלמידה, ולעודד את הילדים להמשיך ולנסות גם אל מול אתגרים.

 

לכן על התלמידים לעבור בכל יום בין כל המרחבים. כאשר תלמיד מעוניין לעבור למרחב הבא, עליו להראות לצוות מה עשה עד כה, ולקבל אישור להמשיך הלאה.

אנשי הצוות נוכחים ומלווים את הלמידה במרחבים, ומתקיים מעקב מתמיד לגבי אופי השהייה במרחב ופיתוח הכלים הלימודיים בו